REGULAMIN OBIEKTU
- Najmujący pokój Gość zobowiązany jest do wypełnienia karty meldunkowej oraz podpisanie klauzuli RODO.
- Rozpoczęcie pobytu w obiekcie Villa Meduza jest jednoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu obiektu przez Gościa.
- Opłatę za pobyt należy uiścić w dniu przyjazdu.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać w recepcji do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin rezerwacji pokoju. Postaramy się spełnić Państwa życzenie, o ile dysponować będziemy wolnymi pokojami.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godz.12:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. Program hotelowy naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według pełnych stawek.
*Po wcześniejszym uzgodnieniu w Recepcji istnieje możliwość przedłużenia doby do godziny 18:00 za 50% ceny za dobę (w miarę dostępności pokoi).
- W czasie pobytu naszych Gości zapewniamy:
- Wymianę bielizny hotelowej/ 1 x w tygodniu lub na życzenie Gości |na życzenie jest odpłatnie w cenie 25 zł komplet pościeli|
- Wymianę ręczników – 1 x na 2 dni lub na życzenie Gości |na życzenie jest odpłatnie w cenie 10 zł komplet ręczników|
- Życzenie sprzątania pokoju prosimy zgłaszać do godziny 12:00 w recepcji głównej.
- W przypadku jakichkolwiek uwag, dotyczących standardu, czy też wyposażenia obiektu, w tym pokoju, prosi się o ich niezwłoczne zgłaszanie w recepcji obiektu. Jednocześnie obiekt zastrzega, że brak zgłoszeń ze strony Gościa w czasie jednej godziny od zameldowania, traktowany będzie jako zrzeczenie się przez Gościa wszelkich roszczeń z tego tytułu.
- Odpowiedzialność Villa Meduza z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, regulują przepisy art.846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność obiektu podlega ograniczeniu, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu, który znajduje się w Recepcji.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, obiekt przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia elementów wyposażenia hotelu z jego winy, jak również z winy odwiedzających go osób.
- Gość hotelowy ma możliwość pozostawienia karty/klucza w recepcji hotelowej na czas jego nieobecności. Zgubienie karty/klucza do pokoju hotelowego wiąże się z opłatą 200zł.
- Cisza nocna w obrębie obiektu, obowiązuje w godzinach od 22:00 do 7:00.
- Osoby odwiedzające naszych Gości, prosimy o opuszczenie pokoi do godziny 22:00.
- Na terenie obiektu w tym w pokojach oraz na balkonach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej |Dz.U..Nr,81, poz.529|- obowiązuje
- Całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych- z wyłączeniem miejsca do tego przeznaczonego, poza budynkiem obiektu.
- Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokojach jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 900 zł.
- W pokojach hotelowych obowiązuje zakaz używania przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń, za wyjątkiem maszynek do golenia, suszarek do włosów, ładowarek do telefonów i innych urządzeń mobilnych.
- Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc parkingowych, parking podlega rezerwacji. Koszt to 35 zł/doba w okresie od października do końca kwietnia/ w okresie od maja do końca września 60zł/doba.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, które zostały zaparkowane na niestrzeżonym parkingu hotelowym. Hotel nie odpowiada również za rzeczy pozostawione w samochodzie zaparkowanym na parkingu hotelowym.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić drzwi i upewnić się, że są zamknięte.